Četvrti put zaredom trka s bojama održana je danas u Beogradu

photo creds Aleksandar Dmitrović

Jedna od najpopularnijih i najuzbudljivijih tematskih trka u svetu, čija je osnovna karakteristika posipanje učesnika bojama organskog porekla održala se četvrtu godinu zaredom u Beogradu pod nazivom Color RUNNING powered by Tikkurila.

Tačno u podne na Novom Beogradu u blokovima rekordnih  hiljadu trkača započelo je najšareniju urbanu trku u čistoj color RUNNING beloj majici, a volonteri su ih po svakom pređenom kilometru kroz blokovezasipati najveselijim bojama tako da su 5km završiti obojeni od glave do pete.

Treću godinu zaredom prvo mesto u muškoj konkurenciji osvojio je Miloš Milosavljević koji je trku istrčao ispod dvadeset minuta, drugo mesto osvojio je Novica Stojanović iz Kovina a trećeplasirani bio je Dušan Krstić.

U ženskoj konkurenciji prvo mesto osvojila je Milica Živanović, drugo Jagoda Stolić dok je trećeplasirana bila Gorana Veljović.

Sa početkom u pola deset održano je i dečije izdanje trke s bojama. Nakon zagrevanja Urban Fitness Hangar tima prvo su trčati trku na 200m najmađi prijavljeni trkači, deca do šest godina. Prvo mesto osvojio je Petar Šaulić, drugo Mateja Miladinović a treće Bogdan Lošić.  Odmah posle njih trku dugu 500m trčali su mališani od predškolskog uzrasta do 10 godina. Pri svakih 100 pređenih metara volonteri su  ih posipati bojama. Prvo mesto osvojio je Uroš Pupovac, drugo RUNNINGovac Aleksa Jakovljević a treće Mateja Škuljec.

 Trka s bojama color RUNNING inspirisana je festivalom boja HOLI kojim svake godine hiljade ljudi širom sveta obeležavaju sreću novih početaka. Trka je amaterskog karaktera s ciljem da promoviše vrednosti drugarstva, motivacije i zabave. To znači da je namenjena rekreativcima i svima koji bi da probaju nešto drugačije. Boje koje se koriste su organskog porekla, namenjene su ishrani i lako se skidaju jednostavnim pranjem toplom vodom i sapunom vodom. Ko može da lagamo trči ili pešači 30 minuta, uspešno će završiti i ovu trku.

Trka je još jednom bila otvorena i za sve one koji su želeli da trče sa svojim ljubimcem! Svaki prijavljeni kuca dobio je startni paket u kome se nalazio startni broj, magazin Pas i Pedigree okrepa za osveženje posle trke. Brend Pedigree obebedio je i nagrade za najbrže vlasnike i njihove ljubimce! Prvo mesto osvojio je haski Lora, drugo maltezer Lusi a treće ridžbek Fibi.

Po ugledu na međunarodne trke i prateći najbolje prakse trkači će na trećem kilometru trkači su imali priliku da protrče kroz Vip foto kapiju a tim fotografa je zabeležio najveseliji trkački momenat svakog trkača. Svi učesnici su u prilici da pronađu svoju jedinstvenu fotografiju na web stranici: http://www.vip.rs/trkauboji.

Svaki mali i veliki trkač koji je uspešno obojen završio trku dobio je medalju, a troje najbržih dobili su i vredne nagrade koje su pripremili partneri trke među kojima su i ove godine Frutabela i brend Reebok. Zlatni sponsor trke brend Tikkurila nagradio je osim pobednika u svima kategorijama i najmlađeg, najstarijeg i najveselijeg takmičara.

Za najluđi color party u gradu pobrinuo se DJ koji je bio zadužen za dobru atmosferu i zabavu posle trke uz poznatu trkačku okrepu – vrhunsko bezalkoholno pivo Heineken® 0.0 sa duplo manje kalorija u odnosu na klasično pivo, sa manje šećera i 0.0 % alkohola.

Treću godinu zaredom iznenađenje za sve trkače predstavljalo je Joga rastezanje nakon trke! Čas joge održao se na zelenoj površini iza glavne bine manifestacije. Joga nakon trčanja obezbeđuje potrebno istezanje mišića, bolju prokrvljenost i regeneraciju nakon napora.

Partneri, prijatelji i sponzori trke s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila pripremili su i niz dodatnih aktivnosti za sve male i velike trkače.

Organizator trke s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila je RUNNING. Podrška i koorganizator trke je Savez za rekreaciju i fitnes Beograda. Partneri trke su Gradska opština Novi Beograd, Sekretarijat za sport i omladinu grada Beograda i DKC Majdan. Manifestaciju su pomogli prijatelji trke: Vip, Frutabela, brend Heineken, Pedigree, brend Reebok, Immo Outlet centar, Aqua viva, Urban Fitnes Hangari, Gudmark group, magazine Pas  i drugi. Medijski partner: Play radio. Izvršna produkcija: Marsh creative production.