Pripremite se za sledeću trkačku sezonu – postanite snažniji i zdraviji trkači uz RUNNING zimski program

Nakon preporučene psihofizičke pauze koja je pratila maraton u Ljubljani od ponedeljka 7. novembra krećemo s realizacijom zimskog programa koji će nam omogućiti da u pripreme za Beogradski maraton uđemo snažniji, zdraviji i spremniji. Zimski period iskoristićemo i za planiranje trka na kojima ćemo učestvovati u sezoni 2017.

Cilj RUNNING zimskog programa jeste oporavak, održavanje kondicije i telesne mase; jačanje organizma s fokusom na one mišiće koji se najviše troše trčanjem: noge, kukovi i “core” pre svega trbušnih i mišića donjeg dela leđa koji drže telo uspravnim i odgovorni su za pravilno držanje prilikom kretanja. Naučno je dokazano da vežbe posvećene jačanju i korekciji određenih mišićnih grupa povoljno utiču na tehniku i ekonomiju trčanja kao i na prevenciju kritičnih trkačkih povreda.

Imajući ovo u vidu razvili smo detaljan program treninga koji se sastoji od:

  • Vođeni treninga koji obuhvataju kapilarizaciju[1] mišića, opštu izdržljivost, lokalnu izdržljivost, izdržljivost u snazi i aktivno rastezanje; trening tonizacije, snage mišića i jačine (izometrija), propriocepcije[2] i pasivnog rastezanja – ponedeljkom u 18h (DKC Majdan Kozjačka 3-5),
  • Nevođeni trening planskog trčanja dužine do 10k ili dužine s intervalima – subotom od 10:30h (DKC Majdan, Kozjačka 3-5 ili Havana, Ada Ciganlija).

S trkačima će raditi RUNNING tim, pre svega naši stručni treneri Ivan Čurović, Nemanja Jokić i Predrag Radojković a svakodnevno se možete konsultovati s našim nutricionistom u vezi s režimom ishrane.

Mesečni program od osam planskih treninga (jedan vođeni I jedan nevođeni)  iznosi 2200 dinara.

Uplate se vrše na račun kluba kod Unicreditbank broj: 170-0030016763001-26
Primalac: Atletski Klub RUNNING Nušićeva 6, Beograd
Naznaka: Nadoknada za mesečno članstvo/zimski program2016 za IME PREZIME
Za više informacija javite nam pišite na info@running.rs.
[1] Kapilarizacija ili  težinski trening visokog intenziteta (TTVI), je jedna od najpoznatijih modifikacija klasičnog težinskog treninga u cilju gubljenja masti. Ima značajnu ulogu u ubrzavanju bazalnog metabolizma, poboljšavanju aerobnog kapaciteta i sagorevanja samih kalorija. Kada vežbate ovom težinskom metodom, izvodite nekoliko različitih vežbi zajedno (tzv. superserije) određenim brojem ponavljanja, određeno vreme, bez odmora.

[2] Propriocepcija je sposobnost svesnog ili nesvesnog prepoznavanja položaja sopstvenog tela u prostoru. Propriocepcija štiti zglobove od prekomernih i nepravilnih pokreta koji dovode do nastanka povrede. Predstavlja sistem ravnotežnih vežbi koje se izvode na nestabilnim površinama (lopte, ploče). Osnovni princip na kojem su vežbe zasnovane je stimulacija održavanja ravnoteže u različitim položajima ili pri različitim pokretima. Propriocepcija se koristi u rehabilitaciji povrede ali i u pevenciji nastanka povrede. Efekti proprioceptivnog treninga su: pojačavanje kinestetičkog osećaja položaja tela i delova tela u prostoru, povećanje amplitude pokreta u zglobovima, unapređenje ravnoteže, jačanje ligamentarno-tetivnog aparata.

 

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page