Detaljan plan obroka u nedelji pred trku

Kako biste se tokom trke osećali što bolje, veoma je važno da se pravilno hidrirate, ali i da u danima pred trku vodite računa o svojoj ishrani. Naš nutricionista Ivan je kao i uvek pripremio detaljan plan obroka koji smo ovoga puta rešili da podelimo sa ostatkom trkačke zajednice. Uživajte!

 

Ponedeljak

 

 

 pita sa zeljem, jogurt balans tri brazilska oraha ćuretina, grilovano povrće, zelena salata sa susamom, bez hleba potaž od paradajza, 2 sendviča od pilećeg filea, salate i tonus hleba
Utorak 3 belanca, 1 celo jaje, salata po izboru, dva parčeta tonus hleba tri brazilska oraha masna riba po izboru (bez krompira i drugih ugljenih hidrata) blendirati mericu whey proteina, bademovog mleka, crvenog voća i pola banane
Sreda

 

 

sendviči na tonus hlebu: pileća prsa, salata, puter  

tri brazilska oraha

spanać sa kiselim mlekom i junetinom tunjevina u maslinovom ulju
Četvrtak

 

 

blendirati: kašika kikiriki putera, Frutabela, banana, čokoladno mleko tri brazilska oraha crveno meso po izboru (veće parče), integralni pirinač blendirati dve merice proteina, bademovog mleka i pola banane
Petak

 

 

omlet jaja, pečurke, crvena paprika sa tonus hlebom tri brazilska oraha slatki krompir, veće parće belog pilećeg mesa, velika porcija mešane salate voćna salata pasta po izboru
Subota

 

ceđena pomorandža i limun. Pre toga med rastopiti u ustima sa cimetom. 2 dvopeka TRKA TRKA

 

 

Jak proteinski obrok

 Po izboru