Kako preživeti i uživati u trčanju po snegu

Već smo pisali o trčanju po hladnom vremenu, a kako zima ne jenjava, evo

još nekoliko korisnih saveta pre nego što počnete svoj trening po snegu.

1. Računajte svaki kilometar kao dva

Dok trčimo po snegu ili klizavom terenu, angažujemo i grupe mišića koje nisu aktivne tokom trčanja po suvom. Svakako ne očekujte da ćete moći da trčite istom brzinom i istu kilometražu kao u standardnim vremenskim uslovima. Da biste smanjili rizik od povreda, dajte svom telu vremena da se privikne na otežane okolnosti, usporite i smanjite kilometražu.

2. Pažljivo izaberite par čarapa za trčanje

Važno je da izaberete čarape koje će pomoći boljoj cirkulaciji, pa će Vam samim tim noge ostati tople. Po svaku cenu izbegnite onaj par koji Vas steže. Ako uzmete deblje čarape, onda svakako izaberite par patika sa širim delom za prste kako biste izbegli žuljeve.

3. Investirajte u patike za zimsko trčanje

U patikama koje su pogodne za trčanje po snegu imaćete više izbora i moći da trčite po suvom, ali i po snegu, i to bez klizanja. Nakon nekoliko treninga, biće Vam mnogo lakše da savladate tešku, zaleđenu stazu.

4. Ne zaboravite na okrepu

Kada je hladno, ne osećamo toliku žeđ kao tokom letnjih meseci, a zbog hladnoće često ne želimo ni da razmišljamo o tome da treba nešto i da pojedemo dok smo još napolju.

Ipak, trčanjem po snegu i ledu se ulaže više napora, pa se i troši dosta kalorija i tečnosti. Stoga ne zaboravite da pijete vode i da se okrepite uz neku zgodnu užinu koja staje u džep, poput Frutabele.

5. Skratite korak

Potrudite se da usitnite korake dok trčite po klizavom. Tako ćete imati bolju ravnotežu I u slučaju da se iznenada okliznete lakše ćete se zadržati na nogama.