Novogodišnje trkačke odluke

Dok preko zime održavate formu i planirate trke za sledeću godinu, razmislite i koje biste novine mogli da uvedete i svoje trkačko iskustvo unapredite i podignete na viši nivo.

Evo naših predloga, a Vi ih svakako priagodite svom načinu treninga i onome što želite da postignete u narednoj sezoni.

  1. Napravite postojan plan treninga

Redovnost na treningu  i zdravo, postepeno usvajanje dobrih navika su glavni faktor za napredovanje i poboljšanje forme.

  • Trenirajte u grupi

Čak je i naučno dokazanao, kada nešto radite u grupi, nivo stresa, bilo da se radi o emotivnom, mentalnom ili fizičkom, je mnogo niži, nego kada nešto obavljate sami.

  • Ubacite trening snage u svoj nedeljni plan

Trčanje podrazumeva veliki broj ponavljanja istog pokreta, što može dosta da optereti mišiće i lako izazove povredu. Treningom snage ćete ojačati same mišiće i veze između njih, pa će i rizik od povrede biti manji.

  • Počnite da meditirate

Meditacija pomaže ne samo da postanete bolja osoba, već i bolji trkač. Uz pomoć meditacije postaćete smireniji i uključeni u ono što se trenutno dešava. Što se trčanja tiče, meditacija će Vam pomoći da bolje reagujete na bol i umor.

  • Odredite sebi novi PB

Ako želite nešto da uradite, prva stvar ka tome jeste da odredite jasan, specifičan cilj koji može da se prati i izmeri. Naš predlog je da postavite sebi novo najbolje vreme na polumaratonu i da trenirate u skladu s tim.

  • Držite se raznolike ishrane

Ako Vam je ponestalo ideja, počnite da razmenjujete recepte sa svojim prijateljima i drugim trkačima. Neka su Vam uvek na meniju sveže voće i povrće, meso, jaja, orašasti plodovi, energetski barovi poput Frutabele, a ako do sada niste probajte recimo kinou, potrudite se da svakog jutra uzimate limun i toplu vodu i smanjite industrijsku hranu na minimum.

  • Istežite se i idite na masaže

Radite ovo posle svakog treninga. Masirati se možete i sami, pomoći će da sprečite upale, bol i poboljšate cirkulaciju.

RUNNING tim Vam želi lepu i uzbudljivu trkačku sezonu u 2019. i da oborite taj novi lični rekord koji ste zacrtali!