Pet stotina trkača obojilo je danas Savsku promenadu

Savsku promenadu je danas tačno u podne obojilo pet stotina trkača na drugoj trci s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila, jednoj od najpopularnijih i najuzbudljivijih tematskih trka u svetu, čija je osnovna karakteristika posipanje učesnika bojama organskog porekla.

Nakon zagrevanja za koje se pobrinuo partner trke Savez za rekreaciju i fitnes Beograda, deca uzrasta od šest do deset godina započela su, u čisto belim majicama, trku dužine petstotina metara dok su odrasli trkači trčali pet kilometara. Na stazi su mnogobrojni volonteri posipali male I velike trkače najšarenijim bojama.

Ofarbani od glave do pete trkači koji su uspešno završili trku dobili su medalje a oni najbrži vredne nagrade koje su pripremile kompanije Nike, Tikkurila i Garmin.

Najbrži takmičar u muškoj konkurenciji Miloš Milosavljević završio je trku za petnest minuta i sedamnest sekundi, a za njim su kroz cilj prošli drugoplasirani Marko Dačić (15:25) i trećeplasirani Jovan Živaljević (15:46). Najbrža dama, Nataša Živanović trku je istrčala za osamnest minuta i pedeset tri sekunde. Za njom su trku završile drugoplasirana Dorotea Lalović (19:39) i trećeplasirana Jagoda Šoškić (20:13). Dame su imale obezbeđen prevoz kući novim specijalno dizajniranim Nissan Juke vozilom.

Nagrade pobednicima uručio je Zoran Ilić, komercijalni direktor kompanije Tikkurila koji je obraćajući se prisutnima rekao: “Čestitam učesnicima, pobednicima i onima koji su došli da podrže zdrav, aktivan i kvalitetan život u boji.  Pored toga što unosimo kolorit u život želja nam je da probudimo maštu i inspiraciju u boji što smo svi zajedno danas i dokazali.”

Uz muziku, mnogo osmeha i radosti  trkači su još dugo nakon trke ostali zabavljajući se u okviru brojnih aktivnosti koje su pripremili partneri i sponzori trke s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila.

Trka s bojama color RUNNING inspirisana je festivalom boja HOLI kojim svake godine hiljade ljudi širom sveta obeležavaju sreću novih početaka. Trka je amaterskog karaktera, namenjena rekreativcima s ciljem da promoviše vrednosti drugarstva, motivacije i zabave. Korišćene boje su organskog porekla, namenjene su ishrani i lako se skidaju jednostavnim pranjem vodom.

Organizator trke s bojama Color RUNNING powered by Tikkurila je atletski klub RUNNING. Partneri trke su Savez za rekreaciju i fitnes Beograda, Sekretarijat za sport i omladinu grada Beograda i kompanija Nissan. Manifestaciju su pomogli prijatelji trke: Nikon, Belgrade Waterfront, Nike, Esensa i dr.

Galeriju fotografija pogledajte OVDE

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page