Početak 10RUNNING programa

10 RUNNING je jedinstven program pripreme 10 trkača za svoju prvu istrčanu trku ili novi lični rekord na maratonu u Beogradu koji se održava 22. Aprila 2017. U okviru ovog ciklusa 10 RUNNING programa spremaćemo se i za trke u Beču i Barseloni.

Sa trkačima će od testiranja 29. decembra (18h nova Atletska dvorana-Beograd) raditi visoko stručan tim trenera i nutricionista: Ivan Čurović, Predrag Radojković,  Nemanja Jokić i Vera Radojević.

 Možete da se prijavite na 10RUNNING program i Vi koji želite da vežbate ali ne i da učestvujete na trkama. Sa zimski programom održavanja forme nastavljamo do kraja marta.

Trkači se pri online prijavljivanju opredeljuju za svoj lični cilj priprema (lični rekord, istrčati trku solidnim tempom, samo istrčati trku, treniranje sa ciljem mršavljenja bez učešća u trci, rekreativno treniranje) a trenerski tim će im posebno modifikovati program i savetovati ih po pitanju treninga i ishrane.

Program obuhvata (osim ličnog savetovanja i svakodnevne komunikacije na temu programa vežbi, ishrane, motivacije, tehnike trčanja i sl.) tri treninga nedeljno i to: jedan cirkularni trening snage, stabilizacije i dinamičkog rastezanja u našim modernim prostorijama (ponedeljak 18:00h DKCMajdan), jedan trening intervalnog trčanja (četvrtak 18:00h Atletska dvorana Beograd) i jedan trening dužinskog trčanja (subota 10:30h Havana/Ada Ciganlija ili DKC Majdan).

Ukoliko ne budete u mogućnosti da prisustvujete nekom od zajedničkih treninga možete da ga odradite individualno i javite se trenerima putem naše zajedničke zatvorene 10RUNNING grupe na Whatsapp-u, Fecebook-u, mail-om ili telefonom. U okviru priprema neke od treninga već tradicionalno realizovaćemo u saradnji s Penjačkim klubom Beograd, Yoga Savezom Srbije, Mačevalačkim klubom Silni, Kyokushin karate Savezom Srbije kao i Squash asocijacijom Srbije.

  RUNNING nutricionista je trkačima na raspolaganju za konsultacije u vezi režima ishrane dok za sedmicu pred samu trku trkači dobijaju program ishrane po obrocima.

Naknada za 10RUNNING program iznosi 2750 dinara mesečno i ne uključuje kotizaciju za učešće na trkama*. Plaćanje se može isvršiti u dve mesečne rade. Prijave za program priprema se vrše putem ONLINE prijave. Trkači koji treniraju na daljinu imaju popust od 50%.

Za više informacija možete nas kontaktirati putem e-mail adrese: info@running.rs ili posetite www.running.rs.
Požurite i prijavite se!

*Uplate naknada za program priprema se vrše na račun kluba kod Unicreditbank br: 170-0030016763001-26
Primalac: Atletski Klub RUNNING Nušićeva 6, Beograd
Naznaka: Naknada za članstvo i 10RUNNING program priprema

 

 

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page