Neiskorišćene treninge prenesi u sledeći mesec i plati u dve rate

Nakon preporučene psihofizičke pauze koja je pratila maraton u Ljubljani a koja je trajala pune tri nedelje od ponedeljka 23. novembra krećemo s tromesečnim zimskim programom koji će nam omogućiti da u pripreme za Beogradski maraton uđemo snažniji, zdraviji I spremniji. Zimski period iskoristićemo i za planiranje trka na kojima ćemo učestvovati u sezoni 2016.

Cilj RUNNING zimskog programa jeste oporavak, održavanje kondicije i telesne mase; jačanje organizma s fokusom na one mišiće koji se najviše troše trčanjem: noge, kukovi i “core” pre svega trbušnih i mišića donjeg dela leđa koji drže telo uspravnim i odgovorni su za pravilno držanje prilikom kretanja. Naučno je dokazano da vežbe posvećene jačanju i korekciji određenih mišićnih grupa povoljno utiču na tehniku i ekonomiju trčanja kao i na prevenciju kritičnih trkačkih povreda.

Imajući ovo u vidu razvili smo detaljan program treninga koji obuhvata dva vođena treninga nedeljno u našoj centrali DKC Majdan( Kozjačka 3-5) kao i jedan trening trčanja na otvorenom:

  • Aerobno-anaerobni trening koji obuhvata kapilarizaciju[1] mišića, opštu izdržljivost, lokalnu izdržljivost, izdržljivost u snazi i aktivno rastezanje – ponedeljkom u 18h,
  • trening tonizacije, snage mišića i jačine (izometrija), propriocepcije[2] i pasivnog rastezanja – četvrtkom u 18h,
  • trening planskog trčanja dužine ili dužine s intervalima – subotom od 10:30h na Adi Ciganliji.

S Vama će raditi RUNNING tim, pre svega naši stručni treneri Ivan Čurović i Predrag Radojković a svakodnevno se možete konsultovati s našim nutricionistom u vezi s režimom ishrane.

Mesečni program od dvanaest treninga iznosi 5500 dinara i može se plaćati  u dve rate a tokođe se neiskorišćeni treninzi mogu prenositi u naredni mesec. Uz naš zimski program ostvarujete i popuste na korišćenja SPA zome u okviru Saruna Wellness centra u hotelu Crowne plaza! Dnevna karta za korišćenje SPA zone iznosi 3000 dinara i može se koristiti svaki dan u bilo koje vreme. Ukoliko uplatite osam SPA termina uz osnovni RUNNING program, nadoknada za dnevnu SPA kartu iznosi 1550 dinara (neiskorišćeni SPA termini mogu se prenositi u sledeći mesec)! Svi RUNNING članovi na zimskom programu ostvaruju I 30%-50% popusta na usluge vitamin bara, usluge masaže ali i 3 sata besplatnog hotelskog parkinga.

Uplate se vrše na račun kluba kod Unicreditbank broj: 170-0030016763001-26
Primalac: Atletski Klub RUNNING Nušićeva 6, Beograd
Naznaka: Nadoknada za mesečno članstvo za IME PREZIME
Za više informacija javite nam se na 064/55-94-670 ili pišite na prijave@running.rs.
[1] Kapilarizacija ili  težinski trening visokog intenziteta (TTVI), je jedna od najpoznatijih modifikacija klasičnog težinskog treninga u cilju gubljenja masti. Ima značajnu ulogu u ubrzavanju bazalnog metabolizma, poboljšavanju aerobnog kapaciteta i sagorevanja samih kalorija. Kada vežbate ovom težinskom metodom, izvodite nekoliko različitih vežbi zajedno (tzv. superserije) određenim brojem ponavljanja, određeno vreme, bez odmora.

[2] Propriocepcija je sposobnost svesnog ili nesvesnog prepoznavanja položaja sopstvenog tela u prostoru. Propriocepcija štiti zglobove od prekomernih i nepravilnih pokreta koji dovode do nastanka povrede. Predstavlja sistem ravnotežnih vežbi koje se izvode na nestabilnim površinama (lopte, ploče). Osnovni princip na kojem su vežbe zasnovane je stimulacija održavanja ravnoteže u različitim položajima ili pri različitim pokretima. Propriocepcija se koristi u rehabilitaciji povrede ali i u pevenciji nastanka povrede. Efekti proprioceptivnog treninga su: pojačavanje kinestetičkog osećaja položaja tela i delova tela u prostoru, povećanje amplitude pokreta u zglobovima, unapređenje ravnoteže, jačanje ligamentarno-tetivnog aparata.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterPin on PinterestShare on LinkedInEmail this to someonePrint this page